Ciasteczkowy spór
25 listopada 2009, 12:54Przyjęty wczoraj Telecoms Package już budzi spory interpretacyjne. Tym razem chodzi o umieszczanie "ciasteczek" w komputerze internauty.
Kto jest lepszy od Google'a?
8 grudnia 2009, 16:14Pomimo, że microsoftowy Bing to najmniej popularna z "Wielkiej Trójki" wyszukiwarek, okazuje się, że jest ona znacznie lepszym medium reklamowym, niż jej główni konkurenci - Yahoo! i Google. Jednak i tak całą "Wielką Trójkę" na głowę bije AOL.
Google zapłaci 500 milionów kary?
24 sierpnia 2011, 16:20Najprawdopodobniej dzisiaj zostanie ogłoszona decyzja o nałożeniu na Google'a 500 milionów dolarów grzywny za reklamowanie aptek, które prowadzą nielegalne działania. Koncern zapłaci taką kwotę w ramach ugody z Departamentem Sprawiedliwości.
Reklamowa inwigilacja
2 lutego 2012, 19:09Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.
Blokuje reklamy, pomaga agencjom reklamowym
18 czerwca 2013, 07:33Popularne narzędzie do blokowania reklam, Ghostery, jest niezwykle przydatne... agencjom reklamowym. Niewiele osób wie, że firma Evidon, która w 2010 roku kupiła Ghostery, sprzedaje dane zebrane za jego pomocą. Z 19 milionów użytkowników Ghostery aż 8 milionów włączyło moduł przesyłania danych z Ghostery do Evidonu. Ten z kolei sprzedaje te informacje dalej.
Jeszcze jeden pomysł na reklamę
9 września 2014, 07:52Firma Smartclip we współpracy z Instytutem Fraunhofer zaprezentowała nową technologię wyświetlania reklam. Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu
Chcą walczyć z blokowaniem reklam
8 grudnia 2014, 13:24Wielcy gracze na rynku internetu zapowiadają sądową walkę z oprogramowaniem blokującym reklamy. Dotychczas nie przejmowali się takimi produktami jak np. AdBlock Plus, gdyż były one używane przez stosunkowo niewielką grupę obeznanych z technologią użytkowników
Google odcina się od współpracy z Eyeo
15 września 2016, 08:25Google oświadczyło, że nie ma nic wspólnego z platformą Acceptable Ads firmy Eyeo. Wczoraj, podczas premiery Acceptable Ads Platform, Eyeo twierdziło, że korzysta z technologii Google'a i AppNexus.
The Pirate Bay zaprzęga internautów do wydobywania kryptowaluty
18 września 2017, 10:56Serwis The Pirate Bay umieścił na swojej witrynie kod JavaScript służący do wydobywania kryptowaluty Monero. Kod jest uruchamiany na komputerze osoby korzystającej z TPB. W ten sposób serwis, korzystając ze swojej popularności, może zaprząc komputery internautów do wydobywania dlań kryptowaluty i osiągania przychodów ze swojej działalności
Mozilla ma pomysł na wspomożenie małych wydawców
8 lipca 2019, 09:21Większość pieniędzy z reklam wyświetlanych użytkownikom internetu trafia do kieszeni małej grupy wielkich graczy, a niewielcy wydawcy zostają praktycznie z niczym. Mozilla postanowiła pomóc małym i pracuje nad systemem, który ma szanse zadowolić i właścicieli niewielkich przedsięwzięć internetowych, i internautów.
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 …